Recepcja i Consierge

Zapewniamy sprawną i komfortową obsługę naszych Pacjentów

Recepcja

Paulina Bruź

Od 2009 roku w Klinice Doktora Broczyka pracuję jako recepcjonistka. Jestem odpowiedzialna za pierwszy kontakt z pacjentem.
Dbam o profesjonalną i życzliwą obsługę Pacjentów – pomagam w ustalaniu terminów kolejnych wizyt, wyjaśniam wszelkie wątpliwości, odpowiadam na pytania, a także chętnie poratuję pyszną kawą czy herbatą.
Moim priorytetem jest, aby pacjent był w stu procentach usatysfakcjonowany i w pełni komfortowo nastawiony do wizyty. Dążę do tego, aby pacjent w klinice czuł się jak w domu.

Recepcja

Agata Gawęda

W Klinice Doktora Borczyka pracuje od Lutego 2016 roku jako recepcjonistka.
Głównym moim celem jest dbanie o komfort Pacjenta i Jego satysfakcję.  W mojej pracy staram się w jak najbardziej profesjonalny sposób służyć Pacjentom. Dbam o życzliwą i miłą obsługę. Chętnie i z uśmiechem odpowiadam na wszelkie pytania dzieląc się zdobytą tutaj wiedzą i doświadczeniem.

Recepcja

Magda Gajowska

Pracę na stanowisku recepcjonistki w Klinice Doktora Borczyka rozpoczęłam w 2014 roku. Jest to praca, w której najbardziej cenię sobie kontakt z pacjentem. Koncentruję się na tworzeniu pozytywnych relacji z pacjentami. Dbam o to, żeby wizyty odbywały się w atmosferze przyjaźni i poczuciu bezpieczeństwa, a każdy pacjent czuł się w naszej Klinice komfortowo.
Jestem osobą empatyczną i wyrozumiałą, z pozytywnym nastawieniem do pracy, z którą inni chętnie współpracują. Swoje obowiązki wypełniam rzetelnie, z najwyższą starannością i zaangażowaniem, a uśmiech i zadowolenie pacjentów dają mi wiele satysfakcji. Moja bardzo dobra organizacja pracy pozwala mi doskonale zbilansować swoje obowiązki, do których, oprócz bezpośredniego kontaktu z pacjentami, należy również szereg spraw formalnych. Dokładność i skrupulatność pomagają mi w sporządzaniu i prowadzeniu dokumentacji medycznych, rozliczeniach oraz wielu innych aspektach mojej pracy.
Swoją wiedzę poszerzam podczas codziennej pracy oraz poprzez uczestnictwo w kursach i szkoleniach.

Recepcja

Katarzyna Panter

Współprace z Kliniką Doktora Borczyka na stanowisku recepcjonistki rozpoczęłam w 2010 roku. Jestem osobą, która lubi kontakt z drugim człowiekiem, dlatego też chętnie podejmuję rozmowę z pacjentem gwarantując najwyższy standard obsługi. Lubię pomagać – dbam o to, aby Pacjent miał umówione wizyty w dogodnym dla niego terminie, udzielając przy tym wszystkich niezbędnych informacji. W mojej pracy często się uśmiecham i zarażam optymizmem ludzi, którzy mnie otaczają.

Recepcja

Sara Maroń

Ukończyłam studia na kierunku fizjoterapia oraz studia podyplomowe z odnowy biologicznej. Pracę w Klinice Doktora Borczyka na stanowisku recepcjonistki podjęłam w 2015 roku.
Cierpliwie słucham i dokładam wszelkich starań, aby realizować powierzone mi zadania. Moim priorytetem jest usatysfakcjonowany pacjent, który z przyjemnością wraca do naszej Kliniki, by podczas swojej kolejnej wizyty doświadczać miłej i komfortowej atmosfery.
Dodatkowo wykonuję zabiegi z zakresu Medycyny Estetycznej tj. masaż gorącymi kamieniami, który jest doskonałą formę relaksu dla zmęczonego ciała i umysłu. Jestem osobą komunikatywną i dobrze zorganizowaną, dbam również o szczegóły.
Prywatnie, doceniam każdą wolną chwilę i poszukuje nowych, interesujących doznań. Muzyka towarzyszy mi na co dzień.
Lubię wyzwania, więc chętnie podejmuje się każdego z nich. Preferuję aktywne formy wypoczynku, ale również odnajduje czas na relaks w postaci książki np. szwedzkiego kryminału czy dobrego kina.

Chcesz wiedzieć więcej?
Skontaktuj się z nami!
32 203 74 25

Chcesz wiedzieć więcej?
Wypełnij formularz kontaktowy

Zadzwoń Napisz