Pierwsza wizyta

pierwsza-wizyta

W cenie konsultacji w naszej klinice wszyscy Pacjenci mają zapewnione konsylium lekarskie oraz ponowne konsultacje. Podczas pierwszej wizyty wykonujemy wszystkie potrzebne badania diagnostyczne. Następnie każdy indywidualny przypadek omawiany jest na konsylium lekarskim, na którym przygotowywane są plany leczenia. Z tego względu omówienie planu leczenia z Pacjentem odbywa się na kolejnej wizycie w klinice. Wszystkie badania i leczenie przeprowadzane są na miejscu, co pozwala zaoszczędzić cenny czas.

Jak przebiega konsultacja w klinice?

ETAP 1 – Umówienie wizyty i ankieta medyczna

W celu umówienia wizyty konsultacyjnej skontaktuj się z nami telefonicznie, przez e-mail obsluga.pacjenta@borczyk.pl lub formularz na stronie www.

Dzień przed terminem konsultacji zadzwonimy do Państwa w celu przypomnienia i potwierdzenia terminu nadchodzącej wizyty. Przed pierwszą konsultacją prosimy o wypełnienie ankiety medycznej, na podstawie której lepiej dopasujemy się do oczekiwań i potrzeb Pacjenta. Ankietę można wypełnić na miejscu w Klinice lub pobrać i wypełnić samodzielnie w domu.

  • Jeśli nie wypełniają Państwo ankiety medycznej w domu, prosimy o stawienie się 15 minut wcześniej niż zaplanowana wizyta.
  • Bardzo prosimy o zabranie na pierwszą wizytę dokumentu tożsamości z numerem PESEL. Rodziców prosimy o przygotowanie również dokumentów z numerem PESEL Dzieci.
  • Do pobrania: ankietę medyczną można wydrukować, wypełnić i przesłać skan/zdjęcie na adres recepcja@borczyk.pl lub oddać w recepcji przed wizytą.

Dzięki temu szybko i bezpiecznie przeprowadzony zostanie proces rejestracji


Dla dorosłych Dla dzieci Wypełniana w Klinice: prosimy o stawienie się na pierwszą wizytę 15 minut wcześniej
Wypełniana w domu: ankietę można pobrać przed wizytą, wydrukować, wypełnić i przesłać skan na adres recepcja@borczyk.pl lub oddać w recepcji przed wizytą.
ETAP 2 – Witamy w naszej Klinice

Klinika znajduje się kilka minut od centrum miasta, w Katowicach w dzielnicy Brynów. Przed Kliniką znajduje się bezpłatny, monitorowany parking dla Pacjentów.

Przychodząc na pierwszą konsultację zapraszamy do recepcji, gdzie nasz personel chętnie odpowie na wszystkie Państwa pytania oraz wskaże miejsce w poczekalni.

W poczekalni udostępniamy Pacjentom bezpłatne WiFi, zimne napoje, kawę, herbatę, aktualną prasę. W razie potrzeba można skorzystać z bezpłatnych jednorazowych szczoteczek i past do zębów. Posiadamy bajkową salę zabaw dla dzieci.

ETAP 3 – Zapraszamy do gabinetu

Na początku Pacjent proszony jest do pokoju konsultacyjnego, gdzie omawiane są jego problemy z uzębieniem, dotychczasowe doświadczenia oraz oczekiwania związane z leczeniem w naszej klinice. Omawiany jest wpływ stanu zębów na zdrowie ogólne oraz samopoczucie Pacjenta. Następnie, już w gabinecie, przeprowadzane jest badanie medyczne pod mikroskopem, dzięki czemu widać zmiany niewidoczne gołym okiem. Lekarz kompleksowo diagnozuje stan uzębienia Pacjenta, wykonuje fotografie wewnątrzustne potrzebne do przeprowadzenia konsylium, a przy użyciu lasera diagnostycznego w obiektywny sposób ocenia stopień zaawansowania próchnicy. W razie potrzeby wykonywane jest badanie diagnostyczne (RTG lub tomografia komputerowa).

Jeśli posiadają Państwo aktualną dokumentację medyczną, prosimy zabrać ją ze sobą. Jeśli nie, pełną diagnostykę będzie można wykonać na miejscu w Klinice.

ETAP 4 – Indywidualny plan leczenia / konsylium lekarskie

Po badaniu asystentka stomatologiczna przygotowuje ewentualny wstępny plan leczenia uwzględniający ceny zabiegów.

Przeprowadzane jest konsylium lekarskie, w którym uczestniczą lekarze różnych specjalności. Podczas takiego spotkania lekarze analizują przypadek Pacjenta i ustalają alternatywne możliwości działania.

Omówienie z Pacjentem przygotowanych podczas konsylium planów leczenia odbywa się na kolejnej wizycie.

ETAP 5 – Dziękujemy i zapraszamy ponownie

Po konsultacji zapraszamy ponownie do recepcji, gdzie można umówić dogodny termin kolejnej wizyty. W naszej Klinice istnieje możliwość płatności gotówką, kartą płatniczą lub w ratach. Personel Kliniki dołoży wszelkich starań, aby byli Państwo zadowoleni z diagnostyki, procesu leczenia i jego efektu. W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

Sprawdź co warto wiedziećPierwsza wizyta?